Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem – Mgr. Tamara Kunčarová
Mgr. Tamara Kunčarová
Diplomová práce
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Performance comparison in the Test for identification of exceptionally gifted pupils in Math in children taught by Hejný's method and children taught in a common way
Anotace:
Cílem studie bylo zjistit, zda se děti vyučované matematice Hejného metodou liší od dětí vyučovaných běžným způsobem ve výkonu v testu TIM3–5. Abychom na otázku dokázali odpovědět, zjišťovali jsme nejprve, zda učitelé vyučující matematiku Hejného metodou stráví ve výuce víc času konstruktivistickými metodami než učitelé vyučující běžným způsobem. Poslední výzkumnou otázkou bylo, zda se děti vyučované …víceAbstract:
The aim of this study was to examine whether the children taught Math by Hejný’s method reach signifi-cantly different results in the test TIM3–5 compared to the children taught in a common way. To be able to an-swer this question, we firstly examined whether the teachers who teach Math by Hejný’s method spend more time during teaching with constructivist methods compared to the teachers who are teaching …víceKlíčová slova
Hejného metoda Test pro identifikaci nadaných žáků v matematice TIM3–5 konstruktivismus konstruktivismus ve vzdělání konstruktivismus ve vyučování matematice Hejný’s method Test for identification of exceptionally gifted pupils in Math constructivism constructivism in education constructivism in teaching Math
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mrgyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Jan Šerek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNČAROVÁ, Tamara. \textit{Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vrzq87/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Metodika jízdních testů motocyklu pro identifikace parametrů modelu pneumatik
Martin Tobiáš -
Metodika jízdních testů motocyklu pro identifikace parametrů modelu pneumatik
Martin Tobiáš -
MKP model pro simulaci MMB testu kohezivního rozhraní
Eduard ŠIMŮNEK -
Rozvoj obohacujících aktivit v přírodovědných předmětech na 1. st. ZŠ z hlediska péče o nadané žáky v ZŠ Plasy
Lada HENŽLÍKOVÁ -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Pohled učitelů 1. stupně ZŠ na jejich vzdělání v oblasti vzdělávání nadaných žáků
Markéta Alexová -
Pracovní listy pro nadané žáky v hudební výchově na druhém stupni ZŠ
Lucie Lašová Podmelová