Estetika sociální fotografie v časopisu Fotograf – Bc. Marie Knápková
Bc. Marie Knápková
Bachelor's thesis
Estetika sociální fotografie v časopisu Fotograf
Aesthetics of social photography in magazine Fotograf
Abstract:
Práce se zaměřuje na teorie i praxi sociální fotografie prezentované v časopisu Fotograf s příchodem nového milénia. Vlastním cílem je pak analýza získaného materiálu z uvedeného časopisu a otázka, jaké přesně estetické normy lze aplikovat právě na sociální fotografii uvedené periody. Cílem je získat teoretický náhled na teorii i tvorbu české sociální fotografie v kontextu nového milénia.Abstract:
The thesis focuses on the theory and practice of social photography presented in Fotograf magazine with the beginning of the new millennium. The actual aim is to analyze the material obtained from the magazine and to ask what aesthetic norms can be applied to social photography of that period. The aim is to gain a theoretical insight into the theory and production of Czech social photography in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hcuwd/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Lee, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Aesthetics / Aesthetics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Produkční strategie dokumentárního filmu v České republice od roku 2012 do současnosti
Jitka Lanšperková -
Institut dokumentárního filmu. Subvenční strategie IDF a jejich vliv na rozvoj dokumentární kinematografie v ČR.
Monika Pohořelá -
T: Typologie jako umělecká strategie v polské fotografii po roce 2012
Marek Zakrzewski -
Komunikační strategie Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby České televize
Karolína Šimonová -
Producentské strategie v dokumentárním filmu na mezinárodním trhu
Markéta Císařová -
Efektivita fotografie na sociálních sítích z pohledu psychologie
Michaela Vaněčková -
Osobní fotografie a její sociální funkce ve věku webu 2.0
Tomáš Ječmínek