Vstup firmy XY na zahraniční trh s využitím agentury CzechTrade – Bc. Šárka Nováková
Bc. Šárka Nováková
Diplomová práce
Vstup firmy XY na zahraniční trh s využitím agentury CzechTrade
The entry of XY firm to foreign markets using agency Czech Trade
Anotace:
Hlavním předmětem této práce je zmapovat nabídku služeb agentury CzechTrade, následně vybrat vhodnou formu vstupu na německý trh, ověřit finanční možnosti firmy a vyhodnotit dobu návratnosti investice. V teoretických východiscích jsou shrnuty poznatky o státní podpoře českých exportérů, je zde popsána teorie mezinárodního obchodu, mezinárodní obchodní operace a marketingový mix na zahraničním trhu …víceAbstract:
The main subject of this work is a charting of the Czech Trade agency services, followed by a selection of appropriate forms of entry to the German market, the verification of the financial capacity of the company and the evaluation of the payback period of the investment. In the theoretical part is a summary of the findings of the State aid support for Czech exporters. There is also a description …víceKlíčová slova
Státní podpora CzechTrade Export Pivo Veletrhy a výstavy Mezinárodní obchod Zahraniční trh Marketingový mix Německo Formy vstupu Distributor Cena Množství Zákazník State aid Beer Fairs and Exhibitions International Business Foreign Market Marketing Mix Germany Forms of entry Price Quantity Customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h5vjo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The role of Job Fairs as recruitment tool
Lukáš Neu -
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Projekt "Specializované výstavy a veletrhy" jako marketingový nástroj
Michal Čmakal -
An Analysis of Promotional Opportunities at the International Congress and Exposition Waste-Luhacovice
Jana GABRYŠOVÁ -
Veletrhy a výstavy v lesnictví se zaměřením na praktické ukázky v lese
Adéla Kousalová -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
Barbora CÍSAŘOVÁ