Bc. Jana Sklenářová

Master's thesis

Firemní kultura začínající společnosti

The Corporate Culture for a New Organization
Abstract:
Tato práce se zabývá otázkou důležitosti firemní kultury v začínající společnosti a jejího vlivu na motivaci, efektivitu a loajalitu zaměstnanců. Praktická část diplomové práce analyzuje současný stav firemní kultury prostřednictvím kvalitativního průzkumu. V rámci projektové části jsou navrženy změny a doporučení, které zohlední současný stav tak, aby jejich implementace do firemní kultury byla co …more
Abstract:
This thesis speaks about importance of corporate culture for startups. How does it affect employers´ motivation, effectiveness and loyalty? First of all, practical part of this thesis analyses current corporate culture. Qualitative research is used here. Finally, the third part of this thesis contains some recommendation and suggestion which is based on current position of the company. Its implementation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Sklenářová, Jana. Firemní kultura začínající společnosti. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications