Firemní kultura začínající společnosti – Bc. Jana Sklenářová
Bc. Jana Sklenářová
Diplomová práce
Firemní kultura začínající společnosti
The Corporate Culture for a New Organization
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou důležitosti firemní kultury v začínající společnosti a jejího vlivu na motivaci, efektivitu a loajalitu zaměstnanců. Praktická část diplomové práce analyzuje současný stav firemní kultury prostřednictvím kvalitativního průzkumu. V rámci projektové části jsou navrženy změny a doporučení, které zohlední současný stav tak, aby jejich implementace do firemní kultury byla co …víceAbstract:
This thesis speaks about importance of corporate culture for startups. How does it affect employers´ motivation, effectiveness and loyalty? First of all, practical part of this thesis analyses current corporate culture. Qualitative research is used here. Finally, the third part of this thesis contains some recommendation and suggestion which is based on current position of the company. Its implementation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sklenářová, Jana. Firemní kultura začínající společnosti. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace v organizaci
Andrea Sibřinová -
Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Zuzana Lepičová -
Interní komunikace Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Markéta Kovalová -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Komunikace při utváření podnikové identity
Veronika Kostolná -
Komunikace při utváření podnikové identity
Iva Kobrová -
Firemní personální politika ve vojenském útvaru
Šárka Fenik -
Firemní personální politika ve vybraném podniku
Iva Haiklová