Problematika pěvecké interpretace cyklu Ilji Hurníka Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír – Markéta SCHAFFARTZIK
Markéta SCHAFFARTZIK
Bachelor's thesis
Problematika pěvecké interpretace cyklu Ilji Hurníka Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír
Problematics in singing interpretation of Ilja Hurník's cycle called Songs with flute for higher voice, flute(violin) and piano
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku pěvecké interpretace písňového cyklu Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír významného českého skladatele 20. století ? Ilji Hurníka. Práce obsahuje čtyři kapitoly, ve kterých bude čtenář obeznámen s Hurníkovým životem, s jeho vokální i literární tvorbou a se vznikem písňového cyklu. Stěžejní část práce se zaobírá problematikou pěvecké …moreAbstract:
The Bachelor Theses is focused on the problematics of singing interpretation of the song cycle Songs with flute for higher voice, flute(violin) and piano by Ilja Hurník ? the important Czech composer of the 20th century. The work consists of four chapters in which the reader is familiar with Hurník?s life, his vocal work and authorship and with the origin of the song cycle. The mainstay of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Zlatica Berkyová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHAFFARTZIK, Markéta. \textit{Problematika pěvecké interpretace cyklu Ilji Hurníka Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Fine Arts. 2016. Available from: https://theses.cz/id/vsfjk8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHAFFARTZIK, Markéta. Problematika pěvecké interpretace cyklu Ilji Hurníka Písničky s flétnou pro vyšší hlas, flétnu(housle) a klavír. Ostrava, 2016. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta umění
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta uměníUniversity of Ostrava
Faculty of Fine ArtsBachelor programme / field:
Musical Arts / Singing
Theses on a related topic
-
Souvislost mezi sborovým či sólovým zpěvem a psychikou jedince
Soňa BARTŮSKOVÁ -
a) Diplomový pěvecký koncert b) Bedřich Antonín Wiedermann a jeho písňový cyklus Zpěvy duchovní
Barbora Pučalíková -
Vokální tvorba Zoltána Kodályho
Veronika Havasi -
Petr Eben a jeho sborová tvorba se zaměřením na využití těchto skladeb při hodinách hudební výchovy
Veronika FOLTÝNOVÁ -
Vokální tvorba Samuela Barbera
Veronika Křížová -
Vokální tvorba Petra Ebena se zaměřením na cyklus Písně nelaskavé
Veronika Demelová -
Interpretační aspekty ženských postav v operním díle Zneuctění Lukrécie Benjamina Brittena
Veronika ROVNÁ -
Hudební a interpretační analýza písňového cyklu Písničky o lásce Zdeňka Zouhara
Barbora VAŠKOVÁ