Ing. Lolita Sanzhieva

Bachelor's thesis

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku

The role of advertising and its importance in business management
Abstract:
Reklama je bezpodmínečně největší hybnou silou současné společností. Ve světě hyperkonkurence každá firma - i ta nejmenší - chce najít své místo, chce být viditelná, chce na sebe upoutat pozornost. Žijeme ve světě, kde technický pokrok není všechno. Žijeme ve světě komunikací a informací. Reklama je spojením umění, psychologie a nápaditostí. Kdo z nás si dokáže představit život bez reklamy…? Ve své …more
Abstract:
Advertising is certainly a driving force in contemporary society. In a world of hyper competition where each company, even a small ones, wants to find his own place, wants to be visible to consumers, wants to draw attention to themselves. We live in a world where technological progress is not all. We live in a world of communication and information. Advertising is a combination of art, psychology and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní