Martina Drábková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu

Analysis of the Škoda Auto marketing strategy on the Chinese market
Anotácia:
Bakalářská práce na téma "Analýza marketingové strategie firmy Škoda Auto na čínském trhu" se zaměřuje na rozbor čtyř nástrojů marketingového mixu, jež tvoří současnou marketingovou strategii značky Škoda na čínském trhu. Cílem je identifikovat současnou pozici značky Škoda v konkurenčním prostředí globálně největšího automobilového trhu a definovat význam a přínos čínského trhu pro dosažení globálních …viac
Abstract:
The bachelor thesis with the topic "Analysis of the Škoda marketing strategy on the Chinese market" focuses on analyzing the four marketing instruments, which form the current marketing strategy of the Škoda brand on the Chinese market. The aim is to identify the current Škoda position in the competitive environment of the world's biggest automobile market and define the importance and contribution …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedúci: Hana Chylíková
  • Oponent: Miloš Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46430

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod