Bc. Martin STILLER

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island.

Project of marketing plan for new tour to Iceland for Travel agency Turistika a Hory
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit takový marketingový plán pro cestovní kancelář Turistika a Hory s.r.o., který by zavedl její potencionální klienty na Island, kde by mohli navštívit ta nejatraktivnější místa této fantastické ostrovní země na severu Evropy. Vytvoření požadovaného projektu předchází teoretická část, ve které jsou zhodnoceny literární prameny marketingového plánu a marketingu …více
Abstract:
The objective of my thesis is to create a project for the travel agency Turistika a Hory s.r.o., which will take the potential clients to Iceland, where they can visit the most attractive places of this fantastic island country on the north of Europe. The theoretical part precedes the marketing project and assesses the literary sources of marketing planning and tourism marketing. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1554

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STILLER, Martin. Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing