Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull – Assiyat Abdulkerimova
Assiyat Abdulkerimova
Diplomová práce
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je demonstrovat vliv kultury a kulturních odlišností na mezinárodní marketing. Také ukazuje, jak mezinárodní firmy přistupují k interkulturní problematice. V první části práce se zabývám významem kultury a analyzuji dva modely kulturních dimenzí - model Hofstedeho a Trompenaarse. V další části práce analyzuji mezinárodní aktivity dvou firem - McDonalds´a Red Bull. Výzkum …víceAbstract:
The main purpose of this thesis is to demonstrate how culture and cultural differences influence on the international marketing. Also, it demonstrates how international companies deal with cross-cultural issues and problems. First, the importance of culture and two models of cultural dimensions like Hofstede and Trompenaars will be analyzed and discussed. Second, the marketing activities of two international …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71256
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71256
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Koncept cancel culture a jeho vliv na značky
Valerie Gajarská -
Postmoderní kultura a její vliv na podobu současných partnerských vztahů
Veronika Procházková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Renata Švihovcová