Nízkonákladová letecká doprava v Evropě – James Huňak
James Huňak
Bakalářská práce
Nízkonákladová letecká doprava v Evropě
European Low Cost Air Transport
Anotace:
Práce se zabývá problematikou nízkonákladové letecké dopravy a rozebírá charakteristiky evropských nízkonákladových leteckých společností. Obsahuje rozbor odlišností mezi nízkonákladovými a tradičními leteckými dopravci a vyjmenovává oblasti, ve kterých nízkorozpočtové aerolinie snižují své náklady. Také je uvedeno, na úkor kterých služeb nabízí nižší ceny letenek oproti tradičním dopravcům. V této …víceAbstract:
The thesis deals with the issues of the low cost carriers and analyses the features of the European low cost airlines. It contains analysis of the differences between low cost airlines and traditional airlines and enumerates the fields where the low cost airlines reduce their costs. The thesis explains the impact of low prices of air tickets on services provided by low fare airlines. There is also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31998
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Lubomír Zelený
- Oponent: Jiří Šilhán
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31998
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nízkonákladová letecká přeprava v Evropě a ověření fungování strategie modrého oceánu
Ilona Rázová -
Nizkonákladová letecká doprava v ČR a současné konkurenční situace na trhu nizkonákladových společností
Lukáš Bedecs -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Comparison of traditional and low cost airlines
Michal Pokorný -
Low-Cost Carriers and the European Airline Industry
Timur Gavriljuk -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova