Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny – Ing. Lenka Kraslová
Ing. Lenka Kraslová
Master's thesis
Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny
Evaluation of level of management of advertising agency and project of its changen
Abstract:
Diplomová práce hodnotí úroveň managementu reklamní agentury, hospodářské výsledky jejich útvarů a na základě analýzy činnosti těchto útvarů navrhuje změny organizace s cílem vyššího výsledku hospodaření.Abstract:
The theses evaluate the level of management of an advertising agency economic results the agency of its sections and on the baisis of analysis of the activities of these sections projects changes of organisation to increase the economic results.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Identifier:
https://is.sting.cz/th/btxup/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Dušan Procházka
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Manažerské dovednosti
Viktor Garlík -
Analýza vybraných manažerských funkcí v podniku .
Markéta Dudová -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Subjekty na mediálním trhu, jejich struktura, poskytované služby a perspektivy vývoje
Lucie Vintrová -
T: Polská agentura fotografů FORUM
Wojciech Barczyński -
Evropská kosmická agentura - brána do vesmíru
Andrea Biskupová -
Analýza seriálu Agentura Jasno
Eliška Novosadová