Ing. Lenka Kraslová

Master's thesis

Hodnocení úrovně řízení reklamní agentury a návrhy její změny

Evaluation of level of management of advertising agency and project of its changen
Abstract:
Diplomová práce hodnotí úroveň managementu reklamní agentury, hospodářské výsledky jejich útvarů a na základě analýzy činnosti těchto útvarů navrhuje změny organizace s cílem vyššího výsledku hospodaření.
Abstract:
The theses evaluate the level of management of an advertising agency economic results the agency of its sections and on the baisis of analysis of the activities of these sections projects changes of organisation to increase the economic results.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Dušan Procházka
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting