Jana Zemanová

Diplomová práce

Propojení environmentální a dramatické výchovy na střední škole

Linking the environmental education and drama at secondary grammar school

Anotace:
Cílem mé diplomové práce je zmapovat moţnosti propojení dvou výchov ? dramatické a environmentální ? na středních školách. První část práce tvoří teoretický exkurz do historie, cílů, významů a společných principů obou výchov. V následující empirické části popisuji a interpretuji výsledky dotazníkového šetření mezi učiteli SŠ. Cílem šetření bylo zjistit názory a zkušenosti učitelů s propojením těchto …více
Abstract:
My graduation thesis aims to monitor possibilities of how to connect teaching of two subjects at secondary grammar schools ? drama and environmental education. First part of the theses is a theoretic excursus to history, goals, meanings and common principles of both subjects. The following empirical part describes and interprets results of a research conducted among secondary grammar school teachers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
  • Vedoucí: Josef Valenta
  • Oponent: Hana Kasíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a);
In the license agreement the author has granted the following: d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 10. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Magisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Dramatická výchova

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.