Vzdělávání, umělecká praxe a nadřazenost – Hannah Saleh
Hannah Saleh
Bakalářská práce
Vzdělávání, umělecká praxe a nadřazenost
Education, artistic practice and superiority
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá teorií vzdělávání, které prochází na počátku 21. krizí. Vzdělávací systém, které je považováno za výdobytek moderní společnosti, její pilíř a eventuálně i prostředek k udržení demokratické společnosti, dostatečně rychle nereaguje na proměny společnosti způsobené moderními technologiemi. Více než kdy jindy se ukazuje, že nerovnosti způsobené různou kvalitou vzdělávání generují …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the theory of education under ongoing 21st century crisis. The education system, which is considered an achievement of modern society, its cornerstone and possibly also a means of maintaining a democratic society, does not respond quickly enough to the changes in society caused by modern technologies. More than ever, inequalities caused by different qualities of education …víceKlíčová slova
vzděláváníKlíčová slova
uměníKlíčová slova
vzdělanostní nerovnostiKlíčová slova
kulturní kapitálKlíčová slova
byrokracie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Dita MALEČKOVÁ
- Oponent: Václav JANOŠČÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2021 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia
Práce na příbuzné téma
-
Předpoklad první vzdělanostní tranzice: socioekonomický status rodičů nebo kulturní kapitál?
Pavla Kozáková -
Mezigenerační reprodukce vzdělanostních nerovností
Nikola DOLEŽALOVÁ -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová