Bc. Anastasia Kurenkova

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování. Základními vědními obory, které v práci využívám, jsou zejména psychologie a marketingová komunikace. Cílem této práce je zjistit zda prodejní prostředí ovlivňuje zákazníka a jak působí na jeho rozhodnutí o koupi. Práce je rozdělená do tří kapitol. V teoretické části první kapitoly je detailně zmapováno prodejní prostředí …more
Abstract:
This thesis examines the influence of retail environment for purchase decisions. The basic disciplines, which I use in thesis are particularly psychology and marketing communications. The aim of this thesis is to determine whether the retail environment affects a customer and how it affects his purchase decision. The thesis is divided into three chapters. The theoretical chapter contains detailed mapping …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní