Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Anastasia Kurenkova
Bc. Anastasia Kurenkova
Master's thesis
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování. Základními vědními obory, které v práci využívám, jsou zejména psychologie a marketingová komunikace. Cílem této práce je zjistit zda prodejní prostředí ovlivňuje zákazníka a jak působí na jeho rozhodnutí o koupi. Práce je rozdělená do tří kapitol. V teoretické části první kapitoly je detailně zmapováno prodejní prostředí …moreAbstract:
This thesis examines the influence of retail environment for purchase decisions. The basic disciplines, which I use in thesis are particularly psychology and marketing communications. The aim of this thesis is to determine whether the retail environment affects a customer and how it affects his purchase decision. The thesis is divided into three chapters. The theoretical chapter contains detailed mapping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e4a59/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Management lidských zdrojů při řešení změny in-store komunikace v prodejně
Petra Šafránková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková