Bc. Anastasia Kurenkova

Master's thesis

Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování

The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování. Základními vědními obory, které v práci využívám, jsou zejména psychologie a marketingová komunikace. Cílem této práce je zjistit zda prodejní prostředí ovlivňuje zákazníka a jak působí na jeho rozhodnutí o koupi. Práce je rozdělená do tří kapitol. V teoretické části první kapitoly je detailně zmapováno prodejní prostředí …viac
Abstract:
This thesis examines the influence of retail environment for purchase decisions. The basic disciplines, which I use in thesis are particularly psychology and marketing communications. The aim of this thesis is to determine whether the retail environment affects a customer and how it affects his purchase decision. The thesis is divided into three chapters. The theoretical chapter contains detailed mapping …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní