Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování – Bc. Anastasia Kurenkova
Bc. Anastasia Kurenkova
Diplomová práce
Vliv prodejního prostředí na nákupní rozhodování
The Influence Sales Environment for Consumer Decision
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem prodejního prostředí na nákupní rozhodování. Základními vědními obory, které v práci využívám, jsou zejména psychologie a marketingová komunikace. Cílem této práce je zjistit zda prodejní prostředí ovlivňuje zákazníka a jak působí na jeho rozhodnutí o koupi. Práce je rozdělená do tří kapitol. V teoretické části první kapitoly je detailně zmapováno prodejní prostředí …víceAbstract:
This thesis examines the influence of retail environment for purchase decisions. The basic disciplines, which I use in thesis are particularly psychology and marketing communications. The aim of this thesis is to determine whether the retail environment affects a customer and how it affects his purchase decision. The thesis is divided into three chapters. The theoretical chapter contains detailed mapping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e4a59/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Management lidských zdrojů při řešení změny in-store komunikace v prodejně
Petra Šafránková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková