Mechanismy anomálního chování ve vězeňském prostředí – Bc. Jiří KREDBA
Bc. Jiří KREDBA
Master's thesis
Mechanismy anomálního chování ve vězeňském prostředí
The Mechanismus of Anomalous Behaviour in Prison Enviroment
Anotácia:
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma ?Mechanismy anomálního chování ve vězeňském prostředí?. Hlavním cílem byla snaha analyzovat a porozumět problematice vzniku poruch chování během uvěznění, což představuje obecně nežádoucí či škodlivou odchylku od funkčně normálního, zdravého stavu člověka. S těmito specifickými behaviorálními projevy se setkávají ve své praxi nejčastěji pracovníci Vězeňské …viacAbstract:
For my diploma work I have chosen the topic of ?The mechanisms of anomalous behaviour in the prison environment?. The main objective was the attempt to analyze and to understand the issue of occurrence of behavioural disorders that represent generally undesirable or harmful departure from functionally normal, healthy state of a person. These specific behavioural manifestations are most usually encountered …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zverejniť od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedúci: PhDr. Josef Sýkora
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREDBA, Jiří. Mechanismy anomálního chování ve vězeňském prostředí. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Social Pedagogy - Prevention and Resocialization
Práce na příbuzné téma
-
Specifika práce s odsouzenými se zvýšenou agresivitou
Zdeněk BÁRTA -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica -
Ambidextrie a její reedukace v předškolním a mladším školním věku
Andrea Kotoulková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová