Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková – Barbora JEDLIČKOVÁ
Barbora JEDLIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková
Analysis of communication via social networks for travel agency Jedličková
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza možností marketingové komunikace s klienty pro Cestovní agenturu Jedličková. Teoretická část je věnována marketingové komunikaci na internetu a na sociálních sítích. V analytické části je shrnuta historie CA Jedličková a provedena analýza její konkurence. Největší podíl analytické části je věnován založení, správě a analýze výsledků stránky "Cestovní agentura Jedličková …moreAbstract:
The aim of diploma thesis is to analyze the opportunities of agency of tourism CA Jedličková to communicate with clients on social networks. The theoretical part deals with basic knowledge about marketing communications predominantly on the Internet as well as various social networks. In the analytical part there is studying of history of existence CA Jedličková and its competition. The largest share …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 21. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEDLIČKOVÁ, Barbora. \textit{Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/vtx92w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEDLIČKOVÁ, Barbora. Analýza komunikace přes sociální sítě pro cestovní agenturu Jedličková. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / French oriented on applied economics
Theses on a related topic
-
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Googlu+ pro propagaci v hotelnictví
Nichita Muratov -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Polina Soukupová -
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
Nicole Hartl -
Marketingové využití Facebooku se zaměřením na firmu Slevomat.cz, s.r.o.
Barbora Zachová -
Marketing na Facebooku a možnosti jeho využití pro firmu ALDO s.r.o.
Tomáš Kužel -
Využití Facebooku ve volebních kampaních na příkladě politických stran v Liberci
Josef ZEJDA -
Využití Facebooku pro reklamní účely
Tomáš Pavelka -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights