Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou – Gabriela LUKEŠOVÁ
Gabriela LUKEŠOVÁ
Master's thesis
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou
The quality of the initial reading literacy of pupils taught by of genetic method
Abstract:
Diplomová práce představuje problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou. Práce objasňuje pojmem čtenářská gramotnost, metodiku výuky počátečního čtení na základní škole a v neposlední řadě pak metodologii soudobých výzkumných šetření zjišťující kvalitu čtenářské gramotnosti výzkumnými metodami. Hlavním cílem empirické části bylo zjistit kvalitu počáteční …moreAbstract:
This thesis presents the issue of quality early literacy skills of pupils taught by genetic methods. The work explains the concept of reading literacy, methods of teaching reading in elementary school and last but not least, the methodology of contemporary research studies investigating the quality of reading literacy research methods. The main objective of the empirical part was to determine the quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LUKEŠOVÁ, Gabriela. \textit{Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2014. Available from: https://theses.cz/id/vtz3j5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKEŠOVÁ, Gabriela. Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální
Eliška ŽAROSKÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ
Marie BOCANOVÁ -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj čtenářství žáků na 2. st. ZŠ prostřednictvím detektivního žánru v současné literatuře pro děti a mládež
Terezie LIŠKOVÁ -
Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
Petr Čech -
Finanční gramotnost žáků na středních školách
Vlastimil KASPRZYK -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ