Intregrated Marketing Communication and its social implications – Ing. Anastasia Smolnyakova
Ing. Anastasia Smolnyakova
Master's thesis
Intregrated Marketing Communication and its social implications
Intregrated Marketing Communication and its social implications
Abstract:
The overall purpose of this thesis is to deepen and broaden the subject of Integrated Marketing Communication and its social implications on example of creating shared value in the food processing industry.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d9p1i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Creating shared value jako součást marketingové komunikační strategie HMMC
Natálie Cváčková -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Vliv zavedení konceptu Corporate Social responsibility a Creaiting Shared Value na spotřební chování zákazníků ve vybrané firmě
Jitka Krejčová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze -
Shared value - implementace konceptu v České republice
Karel Weinzettl -
Creating shared value
Karel Weinzettl -
Shared Value project: Empowerment of Indian women
Simona Janatová