Expanze čínských automobilek na trh EU: Analýza obchodních modelů a jejich úspěšnosti – Ondřej Konečný
Ondřej Konečný
Bakalářská práce
Expanze čínských automobilek na trh EU: Analýza obchodních modelů a jejich úspěšnosti
Expansion of Chinese automakers into the EU market: An analysis of business models and their success
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodních modelů a úspěšností dvou vybraných čínských automobilek - MG a NIO - na trhu Evropské unie. Cílem práce bylo zjistit, jaké obchodní modely tyto společnosti využívají, jak jsou na evropském trhu úspěšné, a poskytnout jim krátké doporučení pro dlouhodobý úspěch. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části je popsán aktuální stav automobilového …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses the business models and success of two selected Chinese automakers - MG and NIO - in the EU market. The aim of the thesis was to discover what business models these companies use, how successful they are in the European market and to provide short recommendations for their long-term success. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2024
- Vedoucí: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
- Oponent: Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Bariéry vstupu na trh v automobilovém průmyslu v Evropské unii a Číně
Jaroslav Matoušek -
Cenový průzkum automobilového trhu v České republice v segmentu vozidel SUV.
Tomáš Janda -
Systémy ochrany životního prostředí v autoprůmyslu a nakládání s odpady v dílnách pro výuku praktického výcviku žáků učebního oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Marek Jirků -
Dopady pandemie Covid-19 na automobilový trh v ČR se zaměřením na společnost Porsche Česká republika s.r.o.
Martin Štika -
Vliv specifik spotřebního chování na trhu osobních automobilů v Praze a v Moravskoslezském kraji
Michaela Mrózková -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková -
Spotřebitelské preference na automobilových trzích v Rusku a v České republice
Alexander Vasenin -
Uvedení nového produktu na trh v automobilovém průmyslu
Jaroslav Medulič
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
5. 12. 2023