Martina Táborská
Bachelor's thesis
Multilevel marketing ve firmě Oriflame
Multilevel marketing in Oriflame Cosmetics
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce je představen model obchodního podnikání multilevel marketing (dále pod zkratkou MLM), jeho historie, principy fungování a rozdíly mezi nečestnými formami podnikání, které jsou s MLM často zaměňovány. V této části je také představena firma Oriflame a její MLM systém. V praktické části je vytvořen marketingový výzkum veřejného mínění pomocí dotazníkového šetření, …moreAbstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis is presented a business model multilevel marketing (hereinafter referred to as MLM), its history, priciples of operation and the differences between forms of dishonest businesses that are often confused with MLM. There is also introducted Oriflame company and its MLM system. The practical part is created by the marketing research of public verdict through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37640
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Vladimíra Filipová
- Reader: Lenka Turnerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37640
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Dominik Klimek -
Využití Online marketingu v Multilevel společnosti
Erik Cíferský -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel marketing
Michaela Křehlíková -
Sieťový marketing ako príležitosť
Peter Hakun -
Multilevel marketing
Adam Vajner