Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu – Bc. Maria Staňková
Bc. Maria Staňková
Master's thesis
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Preschool education in kindergarten and in forest kindergarten
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu má za cíl zmapovat způsoby předškolního vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu, najít a popsat, co mají společného a v čem se liší. Teoretická část se věnuje teoretickým východiskům k tomuto tématu, charakterizuje období předškolního věku a nabízí přehled v minulosti uskutečněných výzkumů k tomuto tématu. Výzkumná část …viacAbstract:
Diploma thesis named Preschool education in kindergarten and forest kindergarten aims to map the means of preschool education in kindergarten and forest kindergarten, find and describe the similarities and differences. Theoretical part is focusing on the characteristics of the topic, characterizes the period of preschool age and offers overview of previously conducted surveys concerning this topic …viacKľúčové slová
předškolní vzdělávání předškolní věk mateřská škola lesní MŠ lesní klub postoj rodičů přístup pedagogů volba předškolního zařízení výzkum rodičovských preferencí pre-school education pre-school age kindergarten forest kindergarten outdoor preschool parents’ attitude teachers’ access choice of pre-school facility research of parental preferences
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k4h74/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedúci: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Rozvoj komunikačních kompetencí dětí předškolního věku v Montessori zařízení
Anna Bártová -
Role asistenta pedagoga při vzdělávání dítěte s ADHD v inkluzivním prostředí předškolního zařízení
Lenka Novotná -
Síť předškolní péče a zařízení mimoškolní výchovy v Prešovském kraji v letech 1949-1970
Lucie Gilarová -
Výživová doporučení pro děti předškolního věku, stravující se část dne v předškolním zařízení
Viktorie Vinklerová -
Udržitelnost a jídlo (plýtvání jídlem dětmi: případová studie předškolního zařízení)
Anna Roháčková -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
English at Forest Kindergarten
Adéla Othová