Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice – Bc. Lada NEŠKODOVÁ
Bc. Lada NEŠKODOVÁ
Master's thesis
Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice
Influence of selected tools on conventional passenger vehicles owners' interest in purchase of electric vehicles in the Czech Republic
Abstract:
Česká republika je dle Evropské Asociace Výrobců Automobilů (ACEA) jednou z členských zemí Evropské unie s nejnižším podílem elektromobilů v rámci vozového parku - nenapomáháme tak splnění cíle strategického plánu redukce emisí. Kontext práce tvoří dopady motivačních nástrojů podporující prodej elektromobilů ve světě (Figenbaum et al., 2015) a také zhodnocení jejich vlivu a komplexity (Higueras-Castillo …moreAbstract:
According to the European Association of Automobile Manufacturers (ACEA), the Czech Republic is one of the member countries of the European Union with the lowest share of electric cars in the vehicle fleet - thus we are not helping to meet the goal of the strategic plan to reduce emissions. The context of this paper consists of the effects of motivational tools supporting the sale of electric cars …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Siviček, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEŠKODOVÁ, Lada. \textit{Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2023. Available from: https://theses.cz/id/vuratc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEŠKODOVÁ, Lada. Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice. Ústí nad Labem, 2023. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Ekonomika a management veřejného sektoru / Ekonomika a management veřejného sektoru
Theses on a related topic
-
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
Karyna Gontarenko -
Nákupní proces v automobilovém průmyslu
Lenka Šnajdrová -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Michal Jánošík -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
Erik Dudek