Roman Černovský

Bachelor's thesis

Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů

Quality of IT services in the regime of IT process outsourcing
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na aspekty kvality a úrovně služeb v modelu outsourcingu IS/IT služeb dle současných pojetí rámce ITIL a řízení IT. Součástí práce je návrh procedury sběru a definice klíčových metrik IT služeb pro budoucí zakotvení ve smluvním vztahu a dokumentu SLA.
Abstract:
This work focuses on service level management and quality of services in respect to outsourcing of IS/IT services as is defined in ITIL Framework and present trends in IT management. The comprehensive part of the work is a self-developed procedure for definition of the key metrics of IT services as needed for the outsourcing negotiations and inclusion in the document SLA.
 

Kľúčové slová

Metriky IT služby outsourcing SLA
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Stanislava Šimonová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černovský, Roman. Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management