Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností – Eva VELÍŠKOVÁ
Eva VELÍŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností
Intervention in pupils with specific arithmetic disorder
Abstract:
-specifické poruchy učení a chování -historie specifické poruchy matematických schopnosti -specifické poruchy matematických schopností -cíl:analyzovat postupy intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností -stanovení metodologie -dílčí cíl:porovnat reedukační péči pedagogů matematiky na základní škole o děti s poruchou či narušením matematických schopností výzkum: kvalitativní metoda …moreAbstract:
Abstract work:-specific learning and behavior history of specific disorder of mathematical abilities -goal: to analyze processes of intervention of children with specific disorders of mathematical abilities -setting methodology sub-objective: To compare the reeducation care of teachers of mathematics in primary school children with the disorder or disruption of mathematical ability research: qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Accessible from:: 17. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELÍŠKOVÁ, Eva. Intervence žáků se specifickou poruchou matematických schopností. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Assistance in Education
Theses on a related topic
-
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Vliv životních podmínek na kognitivní, psychosociální a emocionální vývoj dětí žijících v sociálně znevýhodněném prostředí
Lucie HORELICOVÁ -
Podmínky pro zdravý emocionální vývoj dětí v kojeneckých ústavech
Mersiha Sukeník -
Pohled učitelek MŠ na sociálně-emocionální vývoj dětí pod vlivem programu Druhý krok
Alžběta MACHŮ -
Vliv poporodní deprese matky na emocionální vývoj dítěte do 6 let
Marta CHALUPOVÁ -
Sociální a emocionální vývoj jedince s diagnózou ADHD
Kateřina Černá -
Sociální a emocionální vývoj jedince s ADHD
Lenka KOKEŠOVÁ -
Vliv moderních technologií na rozvoj jedince
Bára Vlková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights