Bc. Lucie Nováková

Bakalářská práce

Státní zámek Bučovice - zhodnocení marketingových příležitostí

Castle Bučovice - marketing opportunities evaluation
Anotace:
Bakalářská práce hodnotí marketingové příležitosti Státního zámku Bučovice. Zámek je Ná-rodní kulturní památkou ve vlastnictví státu, spravovanou Národním památkovým ústavem. Aplikovaná teorie marketingových strategií kombinuje prostředí výrobních podniků, institucí poskytující služby a neziskového sektoru. V první části práce je popsáno, co je produktem zámku v Bučovicích, který nabízí potenciálnímu …více
Abstract:
This thesis aims at evaluating marketing opportunities of the Bučovice State Chateau. The Chateau is a state-owned National Heritage administered by the National Heritage Institute. Applied theory of marketing strategies combines the features of manufacturing companies, service providers and non-profit organizations. The initial part describes the product at Bučo-vice which is being offered to customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta