Bc. David Straka
Bachelor's thesis
Současný svět billboardů
Current world of billboard
Abstract:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na problematikou billboardů. Jejím cílem je zpracovat a vyhodnotit dostupné informace z oblasti venkovní reklamy. Tato práce má čtenáře seznámit s vývojem reklamy, jejími druhy a právními normami se zaměřením na venkovní reklamu. Dále pak statisticky vyhodnotit množství společností působících v tomto odvětví, jejich poměr na trhu, pokrytí plochy na území ČR a jejich …moreAbstract:
This bachelor’s work focuses on issue of billboards. It’s goal is to compile and analyse all available information of outdoor advertising.This work should introduce development of advertising, its kinds and precepts of law to the reader while focusing on outdoor advertising. Then it should statistically analyze amount of companies working on this segment, their rate at market, coverage of area of Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ovnyp/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2010
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Analýza firemní identity společnosti NIOSPORT agency,a.s.
Lucie Hromasová -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Organizační struktura vybrané reklamní agentury význam jednotlivých pozic
Yulia Klimenko -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek