Bc. David Straka

Bachelor's thesis

Současný svět billboardů

Current world of billboard
Abstract:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na problematikou billboardů. Jejím cílem je zpracovat a vyhodnotit dostupné informace z oblasti venkovní reklamy. Tato práce má čtenáře seznámit s vývojem reklamy, jejími druhy a právními normami se zaměřením na venkovní reklamu. Dále pak statisticky vyhodnotit množství společností působících v tomto odvětví, jejich poměr na trhu, pokrytí plochy na území ČR a jejich …more
Abstract:
This bachelor’s work focuses on issue of billboards. It’s goal is to compile and analyse all available information of outdoor advertising.This work should introduce development of advertising, its kinds and precepts of law to the reader while focusing on outdoor advertising. Then it should statistically analyze amount of companies working on this segment, their rate at market, coverage of area of Czech …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní