Analýza spotřebitelského chování na trhu low cost cestování – Dominika Križanová
Dominika Križanová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu low cost cestování
Consumer Behaviour Analysis on the Low Cost Travel Market
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu low cost cestování. Cílem diplomové práce je pochopit chování, postoje a motivy účastníků nízkonákladového cestování a pomoct optimalizovat nabídku provozovatelů krátkodobých ubytovacích zařízení a low cost dopravy. V charakteristické části je tento trh vymezen. Práce vychází z marketingového výzkumu, který byl realizován pomocí …víceAbstract:
Topic of the thesis is consumer behavior analysis on the low cost travel market. The goal of the thesis is to understand behaviors, attitudes, and motives of people who are using low cost traveling and help to approve offers from owners of short-term accommodation facilities and low cost transportation. This market is described in theorethical part of the thesis. The thesis is based on marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Dana Tvardková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování na trhu krátkodobých ubytovacích zařízení
Tomáš Ivánek -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Výzkum spotřebitelského chování při výběru dovolené
Aneta Alexová -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková