Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol – Dominika Štefaníková
Dominika Štefaníková
Master's thesis
Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol
Perceived Closeness of the Teacher-Pupil Relationship at 1st Year of Primary School
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá percipovanou neboli vnímanou blízkostí mezi učitelem a žáky na prvním stupni základních škol. Cílem práce je zjistit, jaký je rozdíl v hodnocení učitele žáky a učitele sebe samého. S vnímanou blízkostí souvisí vztah učitele a žáků, který je popsán v teoretické části. Aby byly vztahy ve školní třídě kladné, záleží na prostředí a třídním klimatu, které je také objasněno …moreAbstract:
This diploma thesis is about the perceived closeness between the teacher and pupils at 1st grade of primary schools. The aim of the work is to find out what is the difference in the evaluation of the teacher by the students and the teacher himself. Perceived closeness is related to the relationship between teacher and students, which is described in the theoretical part. In order for the relationships …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEFANÍKOVÁ, Dominika. \textit{Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2023. Available from: https://theses.cz/id/vvdvjk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štefaníková, Dominika. Percipovaná blízkost ve vztahu učitel-žák na 1. stupni základních škol. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Verbální a neverbální bezprostřednost učitele ve vztahu k žákovskému učení
Renáta Matušů -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Alena Hlaváčková -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední odborné škole
Marie Kambová -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Jan Fiala -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Leona Kloudová -
Komunikace a interakce učitele a žáka v digitální době
Anna Kopečná -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Martina Tegelová -
Komunikace a interakce učitele a žáka na střední škole
Michaela Arnold