Rizika podnikání v cestovním ruchu – Bc. Lukáš Hájek
Bc. Lukáš Hájek
Diplomová práce
Rizika podnikání v cestovním ruchu
Risks of business in tourism
Anotace:
Cestovní ruch čelí mnoha rizikům. Ta mohou být politická (války, terorismus), ekonomická (vývoj cen, ekonomická krize, disponibilní důchod obyvatelstva), přírodní (extrémní přírodní jevy, epidemie), socio-kulturní (rasismus, vývoj společnosti) a další. Úvodní část diplomové práce se zabývá právě tímto rozčleněním rizik. Následuje seznam specifických rizik týkající se oblasti okružních plaveb. V druhé …víceAbstract:
The tourism faces many risks. These can be political (war, terrorism), economic (price progress, economic crisis, the disposable income of the population), natural (extreme natural phenomens, epidemics), socio-cultural (racism, evolution of community) and other. The introductory part of the master´s dissertation deals in full with this segmentation of risks. The following is a list of the specific …víceKlíčová slova
riziko okružní plavba loď společnost cestovní ruch krize risk cruising ship company tourism crisis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6434/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Věra Košteková, CSc.
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Okružní plavby v nabídce českých cestovních kanceláří
Lea Uhlířová -
Postavení okružních plaveb v cestovním ruchu
Martina Hlavatá -
Okružní plavby a přírodně cenná území
Gabriela Blažková -
Fakultativní výlety v přístavech lodí okružních plaveb
Jana Kutnohorská -
Moderní trendy ovlivňující tvorbu produktů námořních plaveb a jejich využití v praxi
Inna Weymansova -
Analýza spotřebního chování Čechů v segmentu okružních plaveb a její využití při tvorbě marketingové strategie cestovních kanceláří
Eliška Hlinková -
Zavedení prodeje nového produktu v cestovní agentuře
Irena Škubalová -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova