Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s. – Tereza Kůželová
Tereza Kůželová
Master's thesis
Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s.
The specifics of B2B public relations on the example of Infinity a. s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou public relations v B2B sektoru, a to na příkladu konkrétní společnosti. Cílem práce je především analýza public relations aktivit ve společnosti Infinity a. s., zhodnocení jejich efektivity vůči cílové skupině a návrh možných změn a zlepšení do budoucnosti. Součástí práce je také analýza mediálních výstupů společnosti za poslední dva roky a jejich porovnání …moreAbstract:
This thesis deals with public relations in B2B sector, using a particular company as an example. The goal is to analyze public relations activities of Infinity a. s., to evaluate their effectiveness and to come up with further ideas how to enhance their effectiveness in the future. The thesis contains a media analysis for the last two years and compares Infinity's media coverage with the direct …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37738
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Zuzana Kliková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Investment appeal evaluation of a public company by a retail investor: a case study of LVMH stock
Stepan Nikolaev -
Analýza spokojenosti zákazníků s využíváním public relations nástrojů ve vybrané organizaci
Vlasta Borůvková Buková -
Aktuální trendy v public relations z pohledu české PR agentury
Radim Darebník -
Analýza nástrojů public relations strojírenské společnosti
Jan Diehel -
Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s.
Tereza Kůželová -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian -
How the PR agency is evolving and what is the future of PR?
Valeriya Zheleznichenko