Návrh marketingové komunikace v malé firmě – Bc. Adéla Čabayová, DiS.
Bc. Adéla Čabayová, DiS.
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace v malé firmě
Marketing Communication Draft for a Small Business
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace Truhlářství Ivan Čabay a Petr Vopařil. Návrh respektuje zásady marketingové komunikace malých firem a vychází z nich. Tyto zásady jsou představeny v teoretické části této práce. V praktické části práce je blíže představena firma, pro kterou je nová marketingová ko-munikace navrhována. Jsou předloženy konkrétní návrhy marketingové komunikace …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on drafting a marketing communication strategy for the Joiner's Shop Ivan Čabay and Peter Vopařil. The draft builds on established principles of marketing communication for small businesses. The first part of the thesis presents these principles along with a more in-depth profile of the company itself. The practical section of the thesis tests specific proposals of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čabayová, Adéla. Návrh marketingové komunikace v malé firmě. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace ve finančním podniku
Ester Jagobová -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Ondřej Prostecký -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová komunikace jako součást firemní kultury
Josef Horáček -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová