Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic – Bc. Lenka Holková, BA (Hons)
Bc. Lenka Holková, BA (Hons)
Diplomová práce
Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic
Design of Integrated Sales Channel Using Omnichannel in Order to Increase Services Marketability in T-Mobile Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout integrovaný prodejní kanál se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Teoretická část se zabývá online marketingem a e-commerce a následně rozebírá problematiku e-mail marketingu a tvorby e-mailů. Nakonec je představen omnichannel a možnost jeho využití. Aktivita Čechů na Internetu, představení společnosti T-Mobile …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design an integrated sales channel using omnichannel in order to increase services marketability in T-Mobile Czech Republic. The theoretical chapter deals with online marketing and e-commerce and then ruminates over e-mail marketing and e-mail construction. In the end omnichannel is introduced and possibilities of its usage are outlined. Activities of Czechs on the Internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLKOVÁ, Lenka. \textit{Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vvk7lk/.
Jak správně citovat práci
Holková, Lenka. Návrh integrovaného prodejního kanálu se zapojením omnichannelu za účelem zvýšení prodejnosti služeb společnosti T-Mobile Czech Republic. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
Štěpán PROKEŠ -
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
Petr Voříšek -
Návrh informačního systému pro Lead Management
Jiří Vošta -
Lead management v pojišťovnictví
Adéla Štěrbová -
Návrh koncepce a projektu implementace CRM systému ve společnosti MAUTING s.r.o.
Silvie Bartošíková