Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu – Valeriya Igushkina
Valeriya Igushkina
Bachelor's thesis
Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu
The influence of celebrities on a formation of an advertising of the determinate hotel
Abstract:
Abstrakt Téma bakalářské práce je Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu. Jedná se o téma velice živé, které může obohatit celospolečenskou diskusi o postavení reklamy ve společnosti. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části je definován marketing ve všech svých podobách a také v kontextu marketingového mixu jako stavebního kamene celého …moreAbstract:
Abstract The subject matter is the influence of celebrities in shaping advertising a particular hotel. It is a very lively topic that can enrich society-wide debate on the status of advertising in society. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and design. In the theoretical part the marketing in all its forms, and also in the context of the marketing mix as a building stone …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5966/vsh_b_b1/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: Ing. Eva Klánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Řízení lidských zdrojů a jeho vliv na efektivnost firmy
Kristýna Baková -
Politika zaměstnanosti a její efektivnost v ČR
Jan Horňák -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Celebrity marketing pražských muzikálů
Tereza Kuzmová -
Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Lucie BRYNDÁČOVÁ -
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud