Valeriya Igushkina

Bakalářská práce

Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu

The influence of celebrities on a formation of an advertising of the determinate hotel
Anotace:
Abstrakt Téma bakalářské práce je Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu. Jedná se o téma velice živé, které může obohatit celospolečenskou diskusi o postavení reklamy ve společnosti. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části je definován marketing ve všech svých podobách a také v kontextu marketingového mixu jako stavebního kamene celého …více
Abstract:
Abstract The subject matter is the influence of celebrities in shaping advertising a particular hotel. It is a very lively topic that can enrich society-wide debate on the status of advertising in society. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and design. In the theoretical part the marketing in all its forms, and also in the context of the marketing mix as a building stone …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví