Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu – Valeriya Igushkina
Valeriya Igushkina
Bakalářská práce
Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu
The influence of celebrities on a formation of an advertising of the determinate hotel
Anotace:
Abstrakt Téma bakalářské práce je Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu. Jedná se o téma velice živé, které může obohatit celospolečenskou diskusi o postavení reklamy ve společnosti. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části je definován marketing ve všech svých podobách a také v kontextu marketingového mixu jako stavebního kamene celého …víceAbstract:
Abstract The subject matter is the influence of celebrities in shaping advertising a particular hotel. It is a very lively topic that can enrich society-wide debate on the status of advertising in society. The work is divided into three parts: theoretical, analytical and design. In the theoretical part the marketing in all its forms, and also in the context of the marketing mix as a building stone …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5966/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IGUSHKINA, Valeriya. \textit{Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vvkkhv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Řízení lidských zdrojů a jeho vliv na efektivnost firmy
Kristýna Baková -
Politika zaměstnanosti a její efektivnost v ČR
Jan Horňák -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Celebrity marketing pražských muzikálů
Tereza Kuzmová -
Celebrity marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitelů
Lucie BRYNDÁČOVÁ -
Marketing celebrit
Valentina Fischová -
Sociálně psychologické aspekty využití celebrity v reklamním sdělení
Adam Škaloud