Marie Djačenko

Bachelor's thesis

Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová

Marketing plan for the company Josefína Bakošová
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Tvorba marketingového plánu pro českou oděvní firmu Josefiny Bakošové“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část pojednává o fashion průmyslu jako takovém, nastiňuje fashion marketing a jeho specifika. V neposlední řadě se zaměřuje na marketingový výzkum. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je …more
Abstract:
The bachelor's thesis entitled "Fashion marketing" is based on the theoretical basis described in the first, theoretical part. This part deals with the fashion industry as such, outlines fashion marketing and its specifics. Last but not least, it focuses on marketing research. In the second, practical part of the work, theoretical knowledge is applied in practice. Designer Josefína Bakošová is analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON