Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová – Marie Djačenko
Marie Djačenko
Bachelor's thesis
Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová
Marketing plan for the company Josefína Bakošová
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Tvorba marketingového plánu pro českou oděvní firmu Josefiny Bakošové“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část pojednává o fashion průmyslu jako takovém, nastiňuje fashion marketing a jeho specifika. V neposlední řadě se zaměřuje na marketingový výzkum. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je …moreAbstract:
The bachelor's thesis entitled "Fashion marketing" is based on the theoretical basis described in the first, theoretical part. This part deals with the fashion industry as such, outlines fashion marketing and its specifics. Last but not least, it focuses on marketing research. In the second, practical part of the work, theoretical knowledge is applied in practice. Designer Josefína Bakošová is analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Richard Jošek -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Analysis of e-business start-up project in fashion market
Jana Luzan -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya -
Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Michal Prokeš -
Marketingový plán pro nově vznikající módní značku
Petra Novotná -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva