Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová – Marie Djačenko
Marie Djačenko
Bakalářská práce
Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová
Marketing plan for the company Josefína Bakošová
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Tvorba marketingového plánu pro českou oděvní firmu Josefiny Bakošové“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část pojednává o fashion průmyslu jako takovém, nastiňuje fashion marketing a jeho specifika. V neposlední řadě se zaměřuje na marketingový výzkum. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je …víceAbstract:
The bachelor's thesis entitled "Fashion marketing" is based on the theoretical basis described in the first, theoretical part. This part deals with the fashion industry as such, outlines fashion marketing and its specifics. Last but not least, it focuses on marketing research. In the second, practical part of the work, theoretical knowledge is applied in practice. Designer Josefína Bakošová is analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh nové marketingové strategie pro startup Eco Fashion Labels
Richard Jošek -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
Analysis of e-business start-up project in fashion market
Jana Luzan -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya -
Marketingový plán kreativní platformy The Placee
Michal Prokeš -
Marketingový plán pro nově vznikající módní značku
Petra Novotná -
Marketingový plán nově vznikající módní značky Tereza Pelc
Tereza Pelcová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová