Marie Djačenko

Bakalářská práce

Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová

Marketing plan for the company Josefína Bakošová
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Tvorba marketingového plánu pro českou oděvní firmu Josefiny Bakošové“ vychází z teoretických východisek popsaných v první, teoretické části. Tato část pojednává o fashion průmyslu jako takovém, nastiňuje fashion marketing a jeho specifika. V neposlední řadě se zaměřuje na marketingový výzkum. V druhé, praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány v praxi. Je …více
Abstract:
The bachelor's thesis entitled "Fashion marketing" is based on the theoretical basis described in the first, theoretical part. This part deals with the fashion industry as such, outlines fashion marketing and its specifics. Last but not least, it focuses on marketing research. In the second, practical part of the work, theoretical knowledge is applied in practice. Designer Josefína Bakošová is analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON