Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza – Mgr. Viktor POLÁŠEK
Mgr. Viktor POLÁŠEK
Master's thesis
Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza
Outsourcing activities connected with customer centre and its analyse
Abstract:
V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí …moreAbstract:
This work describes a concrete example of using outsourcing in a customer service field. It is mainly focused on activities that are closely linked to customer relationship management and cus-tomer service. A considerable part of this work is devoted to the ways of communication between customer service centre and its clients. This work highlights an importance of relationship and communication between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
2728
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠEK, Viktor. \textit{Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/vvp1xi/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLÁŠEK, Viktor. Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov