Jan Wolf
Master's thesis
Copywriting
Copywriting
Anotácia:
Souhrn Tématem této diplomové práce je přiblížení oboru copywritingu z teoretického i praktického hlediska a jeho úlohy v dnešní době. Hlavním cílem této práce je pak vytvořit texty pro nově vznikající stránku mateřské školy Úsměv dle popsaného postupu. V teoretické části práce se autor copywritingem zabývá od počátečních příprav pro tvorbu textu, získání informací, tvorby person, identifikace hlavních …viacAbstract:
Summary The author of this dissertation aims to introduce the field of copywriting. The main goal of this dissertation is to create a text script for newly created webpage for kindergarten named "Úsměv" according to the described procedure. The author follows up the issues from initial preparation for writing a text script, obtaining of information, and creating an identities, identification of main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Alexandr Vasilenko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Webová prezentace reklamních agentur
Petr Machát -
Standardní postup zpracování nabídky a realizace webové prezentace jako produktu reklamní agentury
Jan Jiroušek -
Webová prezentace reklamní agentury s e-shopem
Martin Šára -
Úloha webové prezentace u malých a středně velkých společností
Martin Barabáš -
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
Anna HONEGROVÁ -
Copywriting: efektivní marketingový nástroj na webu - podstata, možnosti využití a metody
Gabriela Masaříková -
Text na webových stránkách a jeho vliv na konverze
Aneta Doleželová -
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Kateřina Cagalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva