Bc. Pavla Musilová, DiS.

Diplomová práce

Marketingová opatření k obnovení tržní pozice společnosti ALFA, spol. s r.o.

Marketing steps to regaining the market position of ALFA, ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení jednotlivých složek marketingové situační analýzy v reálném fungování malé společnosti na českém trhu. Důraz v práci je kladen hlavně na využití jednotlivých kroků marketingových analýz a hlavním cílem je dosáhnout takových marketingových opatření, která zajistí upevnění a následné obnovení tržní pozice společnosti ve stále sílícím konkurenčním prostředí.
Abstract:
The subject of this thesis is to monitor the individual components of marketing situation analysis in the real function of a small company on the Czech market. Emphasis is put primarily on the use of individual steps of marketing analysis and the main goal is to achieve marketing measures to ensure the consolidation of the company's position in an ever-growing competitive environment.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Mrkosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting