Marketingová opatření k obnovení tržní pozice společnosti ALFA, spol. s r.o. – Bc. Pavla Musilová, DiS.
Bc. Pavla Musilová, DiS.
Diplomová práce
Marketingová opatření k obnovení tržní pozice společnosti ALFA, spol. s r.o.
Marketing steps to regaining the market position of ALFA, ltd.
Anotace:
Práce je zaměřena na posouzení jednotlivých složek marketingové situační analýzy v reálném fungování malé společnosti na českém trhu. Důraz v práci je kladen hlavně na využití jednotlivých kroků marketingových analýz a hlavním cílem je dosáhnout takových marketingových opatření, která zajistí upevnění a následné obnovení tržní pozice společnosti ve stále sílícím konkurenčním prostředí.Abstract:
The subject of this thesis is to monitor the individual components of marketing situation analysis in the real function of a small company on the Czech market. Emphasis is put primarily on the use of individual steps of marketing analysis and the main goal is to achieve marketing measures to ensure the consolidation of the company's position in an ever-growing competitive environment.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jucbe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Mrkosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum