Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie – Dmitrii Kholodov
Dmitrii Kholodov
Diplomová práce
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Influence of the country of origin of the brand on the forms of entry to foreign markets and market strategy
Anotace:
Diplomová práce je věnovaná tématu vlivu země původu značky na formy vstupu na zahraniční trhy a vyber tržní strategii firem. Diplomová práce je rozdělena do dvou části, teoretické a praktické.Teoretická část popisuje pojmy spojené se zemi původy značky, se samotnou značkou, a možné formy vstupu firem na zahraniční trhy. Praktická část obsahuje analýzu značek ŠKODA, SEAT, Audi. V praktické části prací …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to the topic of the influence of the country of origin of the brand on the forms of entry to foreign markets and the choice of market strategy of companies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.The theoretical part describes the terms associated with the country of origin of the brand, with the brand itself, and the possible forms of entry of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Unravelling the Influence of the European Semester and Country-Specific Recommendations in Confronting the Impact of Population Ageing
Floor Goris -
Policy of the IMF and WB in Angola. Implementation of the Strategic Poverty Reduction Plan and the Influence of Foreign Powers on the Developement of the Country after the end of Civil War in 2002
Jan Cihlář -
Exploring the Impact of Country of Origin on Turkish Consumer Perceptions in the Automotive Industry
Ozan Buğur -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge -
Use of modern performance measures in the automotive industry
Sanjeev K C -
Analysis and design of DevOps (DevSecOps) IT processes in the automotive industry
Tomáš Koťara -
Japan Digital transformation: Automotive industry
Olesia Arkelova -
Disruptive trends in Automotive Industry and its impact on OEMs
Lubomír Kovařík
Název
Vložil
Vloženo
Práva