Bc. Pavel Bláha

Diplomová práce

Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)

The preception of Czech environmental organizations by the public (brand and branding)
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je způsob, jakým veřejnost vnímá značky čtyř vybraných environmentálních neziskových organizací a zda se vnímání shoduje se záměrem organizace. Toto srovnání je provedeno na základě konceptu osobnosti značky. V teoretické části vymezuji základní pojmy neziskové organizace, brandingu a osobnosti značky, se kterými dále pracuji a představuji základní přehled literatury …více
Abstract:
The main topic of this thesis is the way how the public perceive brands of the four chosen environmental nongovernmental organizations and if this perception matches the intention. The comparison was based on the concept of the brand personality. In the theoretical part of the thesis I present basic concepts of the nongovernmental organizations, branding and brand personality which I use further in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Jan Krajhanzl, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Bohuslav Binka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií