Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy – Ing. Lukáš Gánoczy
Ing. Lukáš Gánoczy
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy
Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
This theses, explores customer’s preferences in specific segment of young people with relation to their choice of tourism product. Research method chosen to analyze this preferences was a conjoint analysis. Using this method, author identified key attributes which customer’s choice depends on. Output data were afterwards analyzed and use in market simulation software to determine the best product, …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou zákazníckych preferencií konkrétneho segmentu mladých ľudí vo vzťahu k výberu dovolenkového produktu. Ako výskumná metóda bola použitá conjointná analýza. Za použitia tejto metódy autor identifikoval najvýznamnejšie atribúty, na ktorých závisí výber dovolenkového produktu v danom segmente . Výstupné údaje conjoitnej analýzy boli následne použité pri simulácie za …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eq37p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
Markéta KRBCOVÁ -
Využití conjoint a shlukové analýzy v segmentaci trhu piva
Pavel Hykyš -
Analýza trhu mobilných komunikácií a ich vplyv na cestovný ruch
Matej Smik -
Regionálna analýza pivovarníckeho priemyslu v ČR a vplyv pivného turizmu na cestovný ruch v Juhočeskom a Plzeňskom kraji
Martin Dzurovčin