Ing. Lukáš Gánoczy

Master's thesis

Analýza preferencí zákazníků pomocí conjointní analýzy

Analysis of customers' preferences using conjoint analysis
Abstract:
This theses, explores customer’s preferences in specific segment of young people with relation to their choice of tourism product. Research method chosen to analyze this preferences was a conjoint analysis. Using this method, author identified key attributes which customer’s choice depends on. Output data were afterwards analyzed and use in market simulation software to determine the best product, …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá analýzou zákazníckych preferencií konkrétneho segmentu mladých ľudí vo vzťahu k výberu dovolenkového produktu. Ako výskumná metóda bola použitá conjointná analýza. Za použitia tejto metódy autor identifikoval najvýznamnejšie atribúty, na ktorých závisí výber dovolenkového produktu v danom segmente . Výstupné údaje conjoitnej analýzy boli následne použité pri simulácie za …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta