Vizualization of AI algorithms for computer games – Bc. Jan Dvořák
Bc. Jan Dvořák
Master's thesis
Vizualization of AI algorithms for computer games
Vizualization of AI algorithms for computer games
Anotácia:
Tato práce zkoumá použití vizualizací ve hrách a zaměřuje se především na vizualizace technik hledání cest a rozhodovacích technik. Výsledky jsou zpracovány jakou souhrn vizualizačních technik AI algoritmů. Dále je v herním enginu Unity navržena a implementována demonstrace algoritmů pro hledání cest založených na algoritmu A* a vizualizace rozhodovacích technik postavených na konečných automatech …viacAbstract:
This thesis investigates the use of visualizations in games focusing on the visualizations of pathfinding and decision making techniques. The results are compiled as a summary of AI algorithm visualization techniques. Furthermore, demonstration of pathfinding algorithms based on the A* algorithm and visualizations of decision making techniques for finite state machines and behavior trees are designed …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gqmkh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
- Vedúci: doc. Mgr. Hana Rudová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics